ایجاد روحیه مطالعه از انتشارات گیلنا

کنکور

ایجاد روحیه مطالعه از انتشارات گیلنا

همانطور که پیش از این بیان شد برای مطالعه باید انسان، آمادگی روحی لازم را داشته باشد تا بتواند با تمرکز حواس به مطالعه بپردازد

برای ایجاد یک روحیه قوی باید به تقویت روحیه پرداخت برای این کار باید انگیزه داشت زیرا انگیزه کلید موفقیت است و از سویی دیگر انگیزه فعالیت را معنادار و جهت دار می سازد.

یکی از عواملی که به فرد برای مطالعه انگیزه می دهد احساس نیاز به موفقیت است زمانیکه فرد حس می کند که با مطالعه به موفقیت می‌رسد انگیزه اش برای مطالعه بیشتر می شود.

به قول فیلسوف بزرگ “گوته” که می‌گوید:

موفقیت ارزش فعالیت های ذهنی و یادگیری را افزایش می دهد.

موفقیت سطح آرزو ها را افزایش می دهد.

سطح آرزو سطح بازده متناسب خود را همراه دارد.

افزایش آرزو شانس موفقیت را افزایش می دهد.

 

مهندس سلام مشاور برتر انتشارات گیلنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور
تشکیل گروه های آموزشی رشته زیست شناسی سلولی – ملکولی با گیلنا قسمت (2)

تشکیل گروه های آموزشی رشته زیست شناسی سلولی – ملکولی با گیلنا قسمت (2) دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ ژنتیک‌: ژنتیک‌ انسانی‌، سیتو ژنتیک‌، اصول‌ مشاوره‌ ژنتیکی‌، ژنتیک‌ سرطان‌، ژنتیک‌ رفتاری‌، مبانی‌ ژنتیک‌ میکروارگانیسم‌، ژنتیک‌ پیشرفته‌ یا تازه‌های‌ ژنتیک‌، ژنتیک‌ کمی‌ یا ژنتیک‌ جمعیت‌ها، سمینار، پروژه‌ (بسیاری‌ از درس‌های‌ این‌ رشته‌ همراه‌ …

کنکور
تشکیل گروه های آموزشی رشته زیست شناسی سلولی – ملکولی با گیلنا قسمت (1)

تشکیل گروه های آموزشی رشته زیست شناسی سلولی – ملکولی با گیلنا قسمت (1)   مقدمه ای برای معرفی رشته زیست شناسی سلولی – ملکولی : زیست‌شناسی‌ سلولی‌ و مولکولی‌ دارای‌ ۵ گرایش‌ میکروبیولوژی‌ ، علوم‌ سلولی‌ و مولکولی‌، ژنتیک‌، بیوشیمی‌ و بیوفیزیک‌ است‌. گفتنی‌ است‌ که‌ گرایش‌ بیوشیمی‌ یا …

کنکور
اطلاعات عمومی گیلنا از رشته زیست شناسی قسمت (3)

اطلاعات عمومی گیلنا از رشته زیست شناسی قسمت (3) موقعیت‌ شغلی‌ در ایران‌ : هرچند که‌ تعداد قابل‌ توجهی‌ از فارغ‌التحصیلان‌ علوم‌ جانوری‌ جذب‌ بازار کار نمی‌شوند اما بهترین‌ دانشجویان‌ همیشه‌ موفق‌ بوده‌ و هستند. این دسته از دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی گاه‌ برای‌ کارهای‌ تحقیقاتی‌ یا اداره‌ آزمایشگاه‌ها جذب‌ …

تماس با خط 1
تماس با خط 2